- TECHNOFOBIA
- Posts
- Chińczycy sypią kasą - newsletter Artura Kurasińskiego
Chińczycy sypią kasą - newsletter Artura Kurasińskiego
Jadą wozy kolorowe...
Rewolucja zaczęta przez Elona Muska nabiera tempa. Alibaba wydaje 18 miliardów dolarów na inwestycje w startup, który ma pomagać autonomicznym samochodom komunikować się z pasażerami. Pozostali duzi gracze także ostatnio są bardzo aktywni.
W zasadzie nie ma tygodnia żeby nie pojawiły się doniesienia o tym, że ktoś kogoś kupił bądź zainwestował. Dla nas, pasażerów i kierowców to dobra informacja - w przeciwieństwie do wielu raczkujących technologii, które nie mogę wyjść z bloków startowych branża moto pruje do przodu. Skorzystamy na tym wszyscy a najbardziej natura.
Artur Kurasiński
Kiedy duże korpo zwietrzą kasę w startupach...
It’s not smoking. It’s platform-agnostic nicotine delivery solutions.
blog o mediach elektronicznych, nowych technologiach, biznesie i kulturze masowej. na ostro.
Geeks vs Mięsniacy w słonecznej Kalifornii
Bodybuilders gave Silicon Valley nootropics and the quantified self. Techies reciprocated with Soylent and apps.
Grzegorz Borowski (infoShare) – Oferujemy merytorykę, networking i piękne morze — blog.kurasinski.com
blog o mediach elektronicznych, nowych technologiach, biznesie i kulturze masowej. na ostro.
Alibaba inwestuje 18 mld$ w startup samochodowy
Alibaba leads $18 million round into augmented reality car nav startup WayRay | VentureBeat | AR/VR | by John Koetsier, TUNE — venturebeat.com
A day after Intel bought autonomous car technology provider Mobileye, Alibaba led an $18 million funding round into WayRay, an augmented reality car navigation startup.
blog o mediach elektronicznych, nowych technologiach, biznesie i kulturze masowej. na ostro.
Strategie rozwoju spółek technologicznych
There is a fascinating paragraph in this Wall Street Journal article about Intel’s purchase of Mobileye NV,1 an Advanced Driver Assistance System primarily focused on camera-based collision avoidance and, going forward, autonomous driving:
Agnieszka Peszek (taff.one) – Naszym marzeniem jest prowadzić biznes, który będzie naszą pasją — blog.kurasinski.com
blog o mediach elektronicznych, nowych technologiach, biznesie i kulturze masowej. na ostro.
Smog? To już nie problem!
Szukasz idealnego oczyszczacza? Polecam Xiaomi Air. Zajefajny design, działa jak złoto - sam kupiłem i korzystam. Za jakiś czas wrzucę testy na bloga (będzie porównanie z Sharpem). A jeśli chcesz kupić to wpisz kod KURAS67823 a dostaniesz zniżkę 150 zł (towar jest na magazynie, upewniłem się) https://t.co/0Pk2EKObqY
Netfliks rządzi światem.
The streaming service has dramatically changed how Americans watch TV.
Jak "sharing economy" zaczyna być problemem
Sharing Economy Giants Are Using Data To Build “The Taking Economy,” Study Warns | Fast Company — www.fastcompany.com
Information imbalances benefitting Uber and other services might need new solutions.
Mark na prezydenta? Pytanie "kiedy" bo nie "czy"...
Is the Facebook CEO rebranding himself for a run at higher office?
Drony będą walczyć za nas w kolejnej wojnie
From autonomous swarms to high-tech cluster bombs, the latest wave of technology is here – and it will change the way we approach armed conflict.
Sztuczne mięso kurczaka - palce lizać!
The first animal-free chicken strips are here—but they’ll cost you $9,000 per pound.
TrendBook 2017 – zapraszam do lektury :) | Reklamy, które chcesz oglądać. Trendy, które chcesz śledzić. — hatalska.com
Mamy marzec, a więc tradycyjnie już – od 6 lat – czas wydawania TrendBooka. Z ogromną przyjemnością oddaję dziś w Wasze ręce edycję 2017.
To chyba już naprawdę koniec GoPro
CEO Nick Woodman says he expects new hardware and software products in 2017.
Marcin Ogdowski (bezkamuflazu.pl), "Dziennikarska odpowiedzialność w czasach postprawdy. Refleksje reportera wojennego"
Kiedy obok twoich treści reklamują sie naziści...
After brand ads for clients appeared next to "questionable or unsafe content" online, Havas Group U.K. has decided to halt all ad spend on Google and YouTube.
Konrad Kruczkowski (Halo Ziemia), "Kto Ci ukradł marzenia? Czyli stare media, nowe media i trzecia droga"
Firma od bielizny wykorzystuje AI do reklamy...
In October, lingerie retailer Cosabella replaced its digital agency with an AI platform named "Albert". Since then it has more than tripled its ROI and increased its customer base by 30%.
Jak ogłupić inteligentny samochód?
Well, it's actually science, but for James Bridle science and magic aren't that distinct.
Łukasz Głombicki (National Geographic), "Social media w rękach wydawcy: między trendami a rzeczywistością"
Aula # 147 Social Media & Media, Bartek Pucek (Onet Ringier Axel Springer) - YouTube — www.youtube.com
Bartek Pucek (Onet Ringier Axel Springer), "Jak się robi digital & mobile w Onecie?"
Google Glass'y nie zniknęły i mają się dobrze
Google Glass Didn't Disappear. You Can Find It On The Factory Floor : All Tech Considered : NPR — www.npr.org
When it was introduced a few years ago, Google Glass was labeled as the next big thing. But it flopped. Now, it's finding new uses with workers in manufacturing and other industries.
Filip Cieślak (Wirtualna Polska), "Social jest wszystkim w mediach"
Co łączy bardzo dobre gry?
And Horizon Zero Dawn is an ode to the past