- TECHNOFOBIA
- Posts
- Dwa nowe newslettery o ecommerce i Web3 🔥 | TECHNOFOBIA | Newsletter Artura Kurasińskiego
Dwa nowe newslettery o ecommerce i Web3 🔥 | TECHNOFOBIA | Newsletter Artura Kurasińskiego
Kiedy sześć lat temu zacząłem wysyłać pierwsze newslettery nie wiedziałem czy wytrwam nawet przez miesiąc. Udało mi się i co tydzień dzielę się z Wami moimi rozważaniami, wnioskami na temat jak technologia wpływa i zmienia nasze życie (oraz biznesy).
Z czasem ten newsletter ewoluował - dzięki feedbackowi od tysięcy czytelniczek i czytelników udało mi się stworzyć autorski format, zachęcić do subskrypcji ponad 6500 osób i finałowo postanowiłem zmienić go w płatny newsletter (nie dlatego, że jestem potwornie chciwy, ale z prostego powodu - uważam, że za każdą pracę należy się wynagrodzenie).
Obecnie wspiera mnie kilkaset osób w zamian otrzymując 8 newsletterów miesięcznie, wersje audio newslettera, 12 godzin podcastów o biznesie, dostęp do zamkniętej społeczności na Discordzie oraz 320 artykułów jakie napisałem. To wszystko za 24.99 zł brutto miesięcznie (tak, wystawiam faktury i jest możliwość zapłacenia za rok z góry!).
Jeśli nie jesteś jeszcze moim subskrybentem to zapraszam serdecznie - dołącz do mojej społeczności i wesprzyj mnie aby mógł tworzyć jeszcze lepsze newslettery o technologii i jej wpływie na nas.
Wiem natomiast, że temat technologii jest bardzo rozległy i poruszane przeze mnie tematy nie do końca pokrywają te o których chcecie czytać.
Dlatego postanowiłem pogłębić tematykę i zacząć zajmować się kolejnymi ciekawymi zagadnieniami, ale tak aby obecni czytelnicy mieli wybór i nie musieli czytać rzeczy, które ich nie interesują.
Dlatego powoli przygotowuję dwa następne, płatne newslettery: o ecommerce (bazując na moich doświadczeniach z wydawaniem i sprzedażą książek w Polsce w ramach Edukomiks oraz globalną sprzedażą posterów astronomicznych w Astrography) oraz Web 3 (tutaj zaproszę do współpracy bardzo fajne, doświadczone osoby, które będą mogły podzielić się swoją wiedzą z tworzenia aplikacji DeFi, inwestowania w NFT, tworzenia własnych coinów, tworzenia i rozwoju DAO oraz wielu, wielu innych aspektów związanych z Web 3).
🛒 Ecommerce
Uwielbiam ecommerce i uważam tę branże za niesamowicie ciekawą - w szybki i prosty sposób można zacząć sprzedawać globalnie prowadząc swoją firmę dosłownie za waszego pokoju.
Nie musisz mieć inwestorów, magazynów, tysięcy powierzchni magazynowej, a nawet fizycznego towaru. Dzięki produktom i usługom związanym z ecommerce możesz od pierwszego dnia sprzedawać za granicą na wszystkich kontynentach.
Do kogo będzie kierowany ten newsletter? Do osób, które niedawno podjęły decyzję o zaczęciu biznesu sprzedawania online oraz tych, którzy już sprzedają, ale potrzebują porady - co poprawić, zmienić, z jakich platform i narzędzi skorzystać żeby poprawić konwersję albo zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków.
Cena? Przedział 15-25 zł miesięcznie.
🤑 Web3
Kolejnym newsletterem, który niedługo będzie dostępny to w zasadzie autorski kurs związany z Web 3. Co tydzień (albo nawet codziennie jeśli ktoś będzie miał dużo czasu) będziesz otrzymywał(a) kolejne porcje wiedzy oraz konkretne zadania nagradzane w modelu grywalizacji (myślimy o stworzeniu własnego DAO, które będzie zarządzane przez wszystkich uczestników kursu).
Cena? Przedział 30-45 zł miesięcznie.
(Dla osób, które już obecnie subskrybują płatną wersję newslettera Technofobia będą baaaardzo fajne zniżki i promocje jako podziękowanie za wsparcie!)
Co ma łączyć te dwa, nowe newslettery? Po angielsku jest bardzo fajne określenie "actionable tips". Po polsku napisałbym "wskazówki, które pomogą Ci wcielić w życie konkretne rady oparte o doświadczenia i wzięte z życia".
Codziennie konsumujemy bardzo dużo "contentu" - treści, które są produkowane na masową skalę i mają przykuć naszą uwagę. Bezwartościowa treść, darmowa papka, której celem jest sprzedanie jakiegoś podrzędnego kursu kolejnego wanna-be guru.
To, co chce zawrzeć w tych dwóch nowych newsletterach to wiedza, doświadczenia, konkrety, markteingowe "mięcho", propozycje narzędzi z których korzystam, taktyk i strategii, które sam wypróbowałem i mogę śmiało polecić. Zero product placement, reklamy i promocji ubranej w "śmieszny" content.
Cel nadrzędny wszystkich newsletterów - zdobyć wiedzę, zrozumieć trendy, oraz umieć zastosować pozyskane informacje. Każdy z newsletterów będzie zawierał pracę domową, informacje do przemyślenia i zastanowienia się. To również będzie wymagało pracy z Twojej strony.
Mam nadzieję, że taki podział i jasne ukierunkowanie rozwoju moich kolejnych produktów pozwoli Ci zrozumieć w jaką stronę chcę rozwijać dalej moją pasję pisania o technologii.
Artur Kurasiński
POSŁUCHAJ MOICH PODCASTÓW:
W tym odcinku opowiadam jak wymyślam, zarządzam i oceniam swoje wewnętrzne projekty w trakcie OPK (Oceny Projektów Kurasa). Zapraszam do wysłuchania! Jeśli spodoba Ci się ten odcinek to zapraszam do subskrypcji. W jej ramach otrzymasz dostęp do ponad 320 tekstów, 12 godzin unikalnych treści związanych z zakładaniem i rozwojem startupu, dostęp do zamkniętej społeczności oraz 8 newsletterów w miesiącu z raportami i analizami. Zapraszam!
Dlaczego tak gwałtownie spadły akcje Netflixa? Co to oznacza dla całego rynku platform streamingowych? Czy konkurencja powinna się bać? Jeśli spodoba Ci się ten odcinek to zapraszam do subskrypcji. W jej ramach otrzymasz dostęp do ponad 320 tekstów, 12 godzin unikalnych treści związanych z zakładaniem i rozwojem startupu, dostęp do zamkniętej społeczności oraz 8 newsletterów w miesiącu z raportami i analizami. Zapraszam!
Jak powstał Uber? Dlaczego tak szybko podbił świat? Jakie skutki ma uberyzacja usług? Jeśli spodoba Ci się ten odcinek to zapraszam do subskrypcji. W jej ramach otrzymasz 12 godzin unikalnych treści związanych z zakładaniem i rozwojem startupu, dostęp do zamkniętej społeczności oraz 8 newsletterów w miesiącu z raportami i analizami. Zapraszam!
PRZECZYTAJ MOJE ARTYKUŁY NA BLOGU:
Artur Banach (Movens Capital) – Szukamy founderów, z którymi chcemy pracować i którzy chcą z nami pracować — blog.kurasinski.com
Artur Kurasiński: Dzień dobry, witam bardzo serdecznie! Ja nazywam się Artur Kurasiński, a to jest podcast w którym rozmawiam z ludźmi, którzy inwestują swoje pieniądze, a dokładnie pieniądze w postaci funduszy inwestycyjnych, czyli takich wehikułów, które działają na rynku polskim od wielu lat, ale ostatnimi czasy wiele z nich może pochwalić się bardzo ciekawymi wynikami.
Łukasz Wichłacz (Coffeedesk) – Jak sprzedawać kawę w Internecie za 100 mln złotych? — blog.kurasinski.com
Wywiadu z Łukaszem w postaci podcastu możesz posłuchać tutaj Dzień dobry, Artur Kurasiński z tej strony! Zapraszam bardzo serdecznie do mojego podcastu, do wysłuchania mojego wywiadu i rozmowy z gościem, którego zaprosiłem po to abyśmy dowiedzieli się trochę więcej o tym jak technologia wpływa na nas i na nasze życia, jak zmienia nas i jak
Piotr Konieczny (Niebezpiecznik.pl) – Bycie podejrzliwy się opłaca jeśli chodzi o cyberbezpieczeństwo — blog.kurasinski.com
Naszej rozmowy w postaci podcastu posłuchaj tutaj Artur Kurasiński: Witam bardzo serdecznie. Ja się nazywam Artur Kurasiński, a jest dzisiaj ze mną Piotr Konieczny, którego pewnie kojarzycie z niebezpiecznik.pl, czyli najlepszego bloga, serwisu informacyjnego o tym co się dzieje z cyberbezpieczeństwem i w cyberbezpieczeństwie. Cześć Piotrze! Piotr Konieczny: Cześć. Przedstawiłem cię tak dosyć zdawkowo, czy