Linkowisko #143 | TECHNOFOBIA
Użyteczna wiedza o tym jak technologia wpływa na biznes. Dzięki subskrypcji otrzymasz wyselekcjonowaną, unikalną i wartościową wiedzę dwa razy w tygodniu.
Cześć!
Wakacje ruszyły już pełną parą. Na szczęście pogoda dopisuje 🙂. Dziś zapraszamy do lektury linków i artykułów, które wybraliśmy dla Was w tym tygodniu.
Artur i Maciek
"CHCESZ POMÓC ZWIERZĘTOM W SCHRONISKU NA PALUCHU? KUP MOJĄ I KRZYSZTOF DOMARADZKI KSIĄŻKĘ+EBOOK+AUDIOBOOK Z 50% ZNIŻKĄ A MY Z TEGO ODDAMY POŁOWĘ PRZYCHODU NA PSY I KOTY... 👇️
Kilka tygodni temu rozdawałem swoje przeczytane książki w zamian za "co łaska" na wsparcie kotów i psów ze schroniska na warszawskim Paluchu.
Bardzo dużo osób pomogło w ten sposób (za co dziękuję). Padło kilka razy pytanie czy kiedyś będą też książki nowe.
No to teraz już są :)
Standardowa cena za zestaw książka papierowa w twardej oprawie (418 stron) + Ebook + Audiobook (12,5 godzin) wynosiła 115 zł.
Od dziś do końca wakacji za taki sam zestaw zapłacisz TYLKO 57,50 zł plus koszta transportu (przy zakupie koniecznie podaj kod: KOTOKSIĄŻKA).
Z tej kwoty przekażemy 50% na schronisko na Paluchu.
Zapraszamy do zakupów i wsparcia: https://startupowcy.pl/

JAK USTALIĆ PRICING W SWOIM BIZNESIE?
Z Maciejem Wilczyńskim spotkaliśmy się na hasztag#CSF24 i pogadaliśmy chwilę...👇
Maćka znałem z Linkedin i śledziłem jego działania związana z konsultingiem w zakresie pricingu w ramach Valueships i pomyślałem, że fajnie gdyby pogadać o tym w moim podkaście.
No więc udało się - efekty oceńcie sami, zapraszam!

DOŁĄCZ DO ROZMOWY Z ALEKSANDREM MADRYM Z OPENAI.

Aleksander Madry z OpenAI w poniedziałek 8 lipca w Warszawie spotka się i porozmawia z Andrzejem Draganem i Piotrem Sankowskim - chcesz dołączyć?
W rozmowie pojawią się następujące zagadnienia:
Czy kiedy AI stanie się popularna wśród naukowców, czeka nas nieznane dotąd przyspieszenie rozwoju technologicznego?
W jaki sposób asystenci AI już wkrótce zmienią sposób, w jaki się uczymy, pracujemy, odpoczywamy, żyjemy?
Czy sztuczna inteligencja „rozwiąże” fizykę lub matematykę? I w jaki sposób powinniśmy rozwijać sztuczną inteligencję, żeby przyniosła nam tylko korzyści?
Miejsce: Uniwersytet Warszawski, Audytorium Stary BUW, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, Warszawa
Początek wydarzenia: 8 lipca 2024, 15:00
Więcej szczegółów i zapisy tutaj: https://ideas-ncbr.pl/wydarzenia/science-czy-fiction-jak-ai-zmienia-nauke/
Najważniejsze artykuły i newsy, jakie wybraliśmy dla Ciebie:
Chińczycy mogą kupić zaufanie polskich kierowców
www.pb.pl/chinczycy-moga-kupic-zaufanie-polskich-kierowcow-1219802

How Big Tech is swallowing the AI industry
www.theverge.com/2024/7/1/24190060/amazon-adept-ai-acquisition-playbook-microsoft-inflection?

Research: Using AI at Work Makes Us Lonelier and Less Healthy
hbr.org/2024/06/research-using-ai-at-work-makes-us-lonelier-and-less-healthy

Fear and Loathing (and Hype and Reality) in Los Angeles
dougshapiro.substack.com/p/fear-and-loathing-and-hype-and-reality

Polska rakieta sięgnęła kosmosu! Historyczny dzień
space24.pl/pojazdy-kosmiczne/systemy-nosne/polska-rakieta-siegnela-kosmosu-historyczny-dzien

Pozostawić po sobie coś więcej. Najlepsze startupy impactowe
mycompanypolska.pl/artykul/pozostawic-po-sobie-cos-wiecej-najlepsze-startupy-impactowe
Media apelują do polityków: nie zabijajcie nas! Protest przeciwko niekorzystnemu prawu autorskiemu

In city builder Car Park Capital, why walk when you can drive… and park.

www.sequoiacap.com/article/ais-600b-question

www.pb.pl/techland-z-rekordowa-strata-1220020

annehelen.substack.com/p/the-resilience-myth

YouTube dominates streaming, forcing media companies to decide whether it's friend or foe
www.cnbc.com/2024/06/26/youtube-streaming-dominance-media-strategy.html

‘Skinny jabs’: weight-loss drugs set for new boom as generic versions emerge
Alternatives to costly Wegovy and Saxenda will make such treatments more widely available worldwide

Zuckerberg disses closed-source AI competitors as trying to 'create God' | TechCrunch
techcrunch.com/2024/06/27/zuckerberg-disses-closed-source-ai-competitors-as-trying-to-create-god

How Starbucks Devalued Its Own Brand
hbr.org/2024/06/how-starbucks-devalued-its-own-brand